Wednesday 23 September 2009

Noul membru al familiei noastre





MAIMUTICA
Ea este noul nostru membru. Am adoptat-o de curand, cineva a adus-o de pe strada si a crezut ca la noi va gasi un loc calduros de adapost si ceva de mancare. Ei bine asa a si fost. Acum creste si este rasfatata tuturorura mai ales a copiilor ce ne viziteaza.
Pentru cei ce nu ii cunosc pe cateii nostrii , va spunem ca pe langa nou venita MAIMUTICA mai avem pe Pokemon un catel aruncat pe camp , un adevarat luptator care a supravietuit vanand diverse animalute prin lunca Argesului, un pitic mic si negru foarte bataios dar si foarte avid de dragoste omeneasca. L-am adoptat in vara lui 2008.
Apoi a venit KIRA iubita mea huski pe care am primit-o in primavara acestui an , dupa ce un iubitori de catei a gasit ratacind prin Bucuresti si apoi s-a straduit 6 luni sa-i gaseasca stapanul , nereusind mi-a adus-o mie stiind ca iubesc aceasta rasa de catei.
In iunie pe cand eram la Mangalia l-am adoptat de AZORICA un mic maidanez ce-si facea veacul pe soselele litoralului Romanesc riscand sa-l loveasca o masina in orice clipa, tocmai intr-un astfel de moment l-am gasit si noi, cand cineva sufletist a oprit masina si l-a dat la o parte de pe sosea . am coborat din masina noastra si l-am luat cu noi la cai. Era un pumn de catel , slabut si vai de el , l-am botezat AZORICA , acum este mare si voinic si foarte simtitor mai noi prieten la catarama cu MAIMUTICA.
ASA CA ACUM NE MANDRIM , PE LANGA GASCA DE CALUTI FRUMOSI SI CU O GASCA NEMAIPOMENIT DE HAIOASA DE CATEI.
POKE , KIRA , AZOR si MAIMUTICA.
Va asteptam sa-i cunoasteti , si va voi tine la curent si cu peripetiile lor.
A dumneavoastra Carmen.

No comments:

Post a Comment