Tuesday 11 February 2014

Carmen Preda - Maldea . Bine v-am gasit!

Dupa o lunga absenta in continuarea legaturii virtuale cu voi, sunt iar aici. 

  • Un nou proiect de suflet incepe sa prinda contur.  Avand in vedere interesul meu crescut, incepand cu 2010, pentru hipoterapie , am hotarat sa ma specializez in acest domeniu.  Sper ca in cativa ani sa reusesc punerea pe picioare in cadrul clubului nostru sportv a minimeleor cerinte si echipamnte necesare hipoterapiei. Cum spuneam , ma specializez . Deocamdata pe langa pregatirea mea de :
  • tehnician zootehnist;
  •  profesor de educatie fizica ;
  • antrenor arte martiale;
  • masterand in "antropologie motrica umana";
  • instructor echitatie
  • sofer profesionist cu atestat transport animale vii,
                    acum ma specializez in psihopedagogie speciala in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei / Universitatea Bucuresti. 
De ce?
Fiinca vreau sa ajut copiii si tinerii cu deficiente cu ajutorul cailor.
Visez sa ma pregatesc in strainatate, candva, dar pana atunci vreau sa devin un bun psihopedagog - logoped si formator. Sunt vise mari pentru o mamica cu doi copilasi de 3 si 1 an cu multe alte responsabilitati,dar stiu ca pot si ca si vreu,iar minunatul meu sot ma sprijina .

Va imbratisez cu drag si va multumesc din suflet pentru tot ajutorul acordat ! Multa sanatate si va astept la caluti cat mai curand!
Carmen

No comments:

Post a Comment